måndag 3 maj 2010

Till Nilet och Majken!


Vad gor man inte nar man saknar Nilet lite for mycket! Jo, man gor det basta for att vara hennes copycat! Nu tanker jag pa dig varje gang jag kollar ner pa mina naglar. Fagert! Hade dock blivit fagrare om Majken befann sig i narheten.




Tack for dina brev Majken! De ar behovliga! Biktar mig har och erkanner att jag fallde nagra tarar igar nar jag laste nagra av dem. Du har redan hort min andra bikt, att jag redan tjuvoppnat dem alla... Puss pa er!


4 kommentarer:

  1. åhh va fint raring! miss you so much. KOM! (: puss e.

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig Nils! Hur har ni det dar borta?
    Vi ses om 5 manader babe! Tiden flyger!
    Puss pa dig!

    SvaraRadera
  3. vi hr det bra, det mest stressigaste är över för min del så det är skönt! ja det gör vi, underbart! linakatarina, hur går det att vara där själv? vågat köra bil än?Puss puss

    SvaraRadera
  4. Okey, najs! Det gar fint att vara sjalv, blir dock ratt rastlos och uttrakad.
    Min plan var ju att borja kora nu, men Hayley kom och tog bilen, sa jag sitter fast pa Pelican..Hur uppfor sig mina elever? Kramar till dig!

    SvaraRadera