måndag 3 maj 2010

Jag befinner mig inte langre i Sverige


(Lamplig skylt for en lagstadieskola, inga vapen pa skolomradet)



Jag bor for tillfallet med ett aldre par pa 60+ medan min familj ar i Svea. Kvallen till ara stormades huset av deras vanner med familjer, och dessa mina vanner kan sina story's!


Jag har aldrig kant mig radd i S.A. so far, men efter deras sjalvupplevda och narastaendes upplevelser! Wii, jag kommer att sla pa alarmet pa dorren i natt.


De berattade om hur tjuvar har brutit sig in utan att de markt det och pa morgonen nar de vaknar sa ar telefonen och nycklarna som lag brevid huvudet borta. Hur de har vaknat mitt i natten av att en okand man stracker sig over dem for att ta deras bilnycklar, hur inbrottstjuvar kommit in genom taket osv.
Jag befinner mig inte langre i Sverige, inte langre i rod villa i Yttertavle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar