onsdag 12 maj 2010

Dagens Hippo!

Denna dag roade jag mig med att skriva kvartalsrapport till PMU. Det fantastiska med internationella datorer ar dock att de saknar de 3 gyllene bokstaverna som i detta fall inte ar GCK. Sa jag fick helt enkelt kopiera vara fagra bokstaver fran internet och sedan sitta och klistra in dem pa varje stalle dar de ville forgylla dokumentet. Lovley!

Kvallen spenderade jag pa JazzArt dar jag tog en klass i modern dans. Det fina var dock att det inte var en nyborjarklass vilket min van pastod att det skulle vara. Sa jag fick glatt ala omkring pa golvet som en annan flodhast medan jag klurade pa vad lararen menade med att aktivera fotterna.

Nyss anlande en lady fran Amerika som ska bo med mig nagra dagar. Det finurliga ar dock att jag inte kan lata bli att fnissa (i min tysthet) at denna dialekt. Jag lar dock fa tillbaka da jag atervander till mitt kara Europa, da jag standigt far komplimanger om att jag redan pratar fager Ghetto Engelska.

1 kommentar:

  1. Inna, jag beundrar dig attd u suttit och klipp och klistrat med de bokstäverna, craaaazy!
    GULDstjärnor till dig!
    puss fibie!

    ps. du är så mysigt som fnissar :) ds.

    SvaraRadera