onsdag 24 februari 2010

Familjeperspektiv

Ett intressant faktum i detta land ar familjen. Den har verkligen helt annan betydelse an i Sverige och storleken ar inte av samma matt som i Sverige vilket jag fick uppleva forra veckan...
Jag lyckades somna till pa eftermiddagen pa mitt rum, och plotsligt kommer mamma Renee och vacker mig. Hon sager att vi ska ga over till grannarna(De ar nara slakt) pa middag for att Renstan fyller ar. Visst sager jag och fragar om jag inte maste byta om forst eftersom jag har dansat hela dagen+sovit=Lina ar inte jatte fresh. -Nej Nej, det ar bara familjen svarar hon. (Jag tanker fine, ca. 5 pers, och jag kanner ju hela den familjen) Nar jag kommer in i huset sa ar det over 30 pers! mmm. Familjen var det!

2 kommentarer:

  1. Haha, till och med klanen Persson/Larsson/Strandh/Berlips står sig slätt! ;)

    Gillar att läsa vad du har för dig tösen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. åå älskling vilket äventyr! haha vill bara tilläga du skriver grymt o du är super het även när du dansat en hel dag! hur har du de? SAKNAR DEJ! KAN RIKTIGT SE DIN MIN.. Anäör du såg oj 30 pers;)
    kram lollo

    SvaraRadera