torsdag 18 februari 2010

Dag 2 - Fageldansen!

Dagen var crazy! Vi var pa hogstadier hela dagen och pratade om sjalvfortroende och hopp, valdigt spannande. De ville att jag skulle lara dem nagot svenskt, det enda jag kommer pa ar imsivimse spindel. Sa helt plotsligt star jag och sjunger Imsevimse spindel for en hogstadieskola. Kanske dagens pinsammaste.

Pa eftermiddagen befann jag mig helt plotsligt pa repetitionen av en talangjakt da min sydafrikanska syster och mamma skulle vara med och sjunga (De ar helvilda pa att sjunga). Nar jag sitter dar och forsoker skriva sa kliver en kvinna med mycket sjalvfortoende ut pa scen med sin lilla dotter ikladd fagel dress ut pa scen. Mamman sjunger mer an halvfalskt och dottern flaxar lamt omkring i sin fageldrakt. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vagen och min vardmamma sitter brevid mig och forsoker halla sig for skratt och misslyckas. Dagens pinsammaste nr.2

Dagen slutade med bio: prinsessan och grodan for endast 25 kr. Kann pa den SF!

1 kommentar:

  1. åå prinsessan o grodan den har ju inte ja ens sett! va är detta, snacka hiteck alltså! haha hade gärna velat se dej göra imse vimse inför alla dom., är övertygad om att du gjorde de me briljans;= /lollo

    SvaraRadera