måndag 15 februari 2010

CapeTown!

Det ar helt galet. Nu ar jag framme i Kapstaden och det ar helt fantastiskt. Har enbart kramat, druckit kaffe, och pratat med fantastiska manniskor hela dagen. Alternaklassen hade aven ordnat ett valkomstfika for mig, dar varje elev holl ett eget litet valkomsttal. Accenten ar dock inte att leka med, men forhoppningsvis blir jag van med den snart och kan ocksa borja anvanda Kapstadsslang.
Jag mottes dock av dystert besked alldels nyss.... Gardsgasen ar sparlost forsvunnen och de har i stallet skaffat en liten kottatande skoldpadda som star ovanpa pianot. Fortsattning foljer!

5 kommentarer:

  1. å stackars dej, har din vän försvunnit? men ja tror du kommer klara dej iaf. låter som att alterna kommer ta hand om dej. all min kärlek till dej hjärtat!!!!
    michaela

    SvaraRadera
  2. Underbart Lina! =)
    Du kommer att få det så bra där nere..:) Hälsa Cape från mig och den underbara bänken som man kunde sitta på och titta ut på vattnet och alla lampor..:) Saknar dig och du är kanon bra!! Take care! Kramar Ronja

    SvaraRadera
  3. Ja, gasen ar gone! Karlek till er bada. Ronja det var sa lange sedan jag horde fran dig! HA det kalas ni bada!

    SvaraRadera
  4. Härligt! Vi längtar efter bilder, när du får tid. :)

    Hur är sommarvärmen?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, jag maste bli battre pa att ta bilder. Men snart snart! :D

    Varmen ar kanon, precis lagom. Det ar soligt men blasigt.

    Kram

    SvaraRadera