fredag 5 mars 2010

Tempo Tempo!


Tjena bena! Det har varit en intensiv vecka. Alla elever har bott i samma hus dar jag bor hela veckan for att lara kanna varandra battre.
Det var en harlig erfarenhet att vakna av att vaggarna skakar for att Ashley sjunger i duschen! Harligt att fa svettiga kramar av elever som har dansat en hel dag. Harligt att ga in pa toaletten och stalla sig sjalv fragan: Vem var har fore mig?!?!?!

Pa mandag bar det av till Port Elizabeth dar vi moter upp de svenska Alternateamet. Det blir galet najs!

Wiie! Jag far en hel vecka med Nilsson. Sedan vantar en vecka med 15 pers i 1 etta!!!! Lovley!

2 kommentarer:

  1. å lina, you go! miss u! men hey, en annan drar o blir kökspiga i klippen i några dar, kanske några tysta stunder (?) över då jag kan skriva någon rad till min kära vän, MEN, jag har ju ingen adress?! ge mig ge mig! PUSS Josefin

    SvaraRadera
  2. å, ja vill va me er bruttor den veckan. men det låter verkligen som att du trivs. finns här söta du...när du behöver. puss michaela

    SvaraRadera